فیلم| اعتراضات آمریکا؛ هواداران مسلح ترامپ در خیابان ها تجمع کردند

12:45 - 18 آبان 1399
کد خبر: ۶۷۲۳۹۶
اعتراضات و تظاهرات در آمریکا در پی اعلام پیروزی جو بایدن در انتخابات این کشور همچنان ادامه دارد تا جایی که برخی از هواداران دونالد ترامپ با در دست داشتن سلاح به خیابان ها رفتند.

– پس از اعلام پیروزی جو بایدن در انتخابات آمریکا، دونالد ترامپ به این موضوع واکنش نشان داد و گفت «در اعتراض به نتیجه انتخابات به دادگاه عالی خواهد رفت.»

در پی اعلام نتیجه انتخابات آمریکا، تظاهرات‌هایی از سوی طرفداران دو نامزد انتخاباتی که در برخی اوقت مسلحانه بود در سراسر آمریکا شکل گرفت.

به گزارش فاکس نیوز، تظاهرکنندگان طرفدار ترامپ، که برخی از آنها مسلح بودند، روز شنبه پس از اعلام پیروزی جو بایدن در انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۲۰، در مراکز ایالت‌های سراسر کشور تجمع کردند.

 

اعتراضات گاها مسلحانه در آمریکا

 

ویدیو‌های منتشر شده نشان می‌دهد که پلیس آمریکا خارج از شهر «سالم» در مرکز ایالت اورگن در میان گروهی از معترضان طرفدار ترامپ و معترضان چپگرا قرار گرفته است.

تصاویر دیگر، افرادی را نشان می‌دهد که ایستاده اند و تسلیحات جنگی را در دست دارند.

 

[video src='https://www.mizan.news/wp-content/uploads/2022/01/2839652_565.mp4']


ویدیویی از شهر «لانسینگ» ایالت میشیگان نشان می‌دهد پلیس در حال آرام کردن افراد مسلحی است که نوشته‌هایی در حمایت از ترامپ در دست داشتند و علیه نتیجه انتخابات شعار می‌دادند.

همچنین ویدیویی دیگر نشان داد که درگیری میان معترضان در گرفته است.

 

var player = videojs('player_635890_2839096',{poster:'',width:400,height:300}); player.one('play', (function(){ $.post('/fa/ajax/news/video/2839096',{},function (data) {}); }));

 

تصاویری هم نشان می‌دهد که بعدازظهر شنبه افراد مسلح در خارج از محل اقامت فرماندار مینه سوتا تجمع کرده بودند.

 

اعتراضات گاها مسلحانه در آمریکا


همچنین افراد مسلح طرفدار ترامپ در مراکز ایالت‌های آریزونا و پنسیلوانیا تجمع کردند و گروه بزرگی از طرفدارن ترامپ هم بیرون از ساختمان فرمانداری شهر «سانتافه» در ایالت نیومکزیکو تظاهرات کردند.

 

اعتراضات گاها مسلحانه در آمریکا

 

دونالد ترامپ، شنبه شب مدعی پیروزی شد و گفت که اتفاقات بدی در انتخابات افتاده و ناظران از ورود به اماکن شمارش آرا منع شده بودند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *